Choroby metaboliczne u dzieci i noworodków – leczenie

Choroby metaboliczne u dzieci i noworodków z Poznania są jedną z przypadłości, z którymi doskonale radzimy sobie w naszym Centrum. Każdemu maluszkowi jesteśmy w stanie zaproponować indywidualną terapię, opartą o nowoczesne metody i dostosowaną do jego specyficznych potrzeb. Nad wszystkim czuwają doświadczeni terapeuci, którym Ty, jako rodzic, możesz w pełni zaufać.

Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy:

WYŚLIJ

Doskonałym wsparciem podczas leczenia chorób metabolicznych u dzieci i noworodków z Poznania i okolic może być odpowiednio poprowadzona fizjoterapia. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych metod, a także pełnego empatii podejścia, nasi specjaliści korzystnie wpływają na dalszy, prawidłowy rozwój malucha. Jeżeli zauważasz u swojego dziecka:

• nadmierną senność,
  • drgawki lub ataki padaczkowe,
  • opóźnienia w rozwoju i wzroście,
  • problemy z karmieniem,
  • dolegliwości gastryczne,
  • zaburzenia napięcia mięśniowego,

rozważ wykonanie badań metabolicznych. Objawy te mogą bowiem towarzyszyć różnego rodzaju chorobom metabolicznym. Gdy masz już diagnozę – zgłoś się do nas, postaramy się pomóc Twojemu największemu skarbowi.

Pomoc w chorobach metabolicznych u dzieci

Pracujemy wyłącznie ze specjalistami, wyróżniającymi się pełnym empatii podejściem, zarówno do najmłodszych, jak i do ich rodziców. Chętnie pomagamy maluchom w naszym Centrum Fizjoterapii i Leczenia Ruchem. Dlatego, jeżeli masz diagnozę, lub obawiasz się, że Twoje dziecko cierpi na choroby metaboliczne – umów wizytę u nas.