Regulamin wszystkich usług
- Regulamin obowiązuje wszystkich klientów korzystających z usług Centrum Twoja Rehabilitacja.
- Umówienie wizyty jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu wizyt Centrum Twoja Rehabilitacja.
- Obowiązuje przedpłata w formie zaliczki za każdą umówioną wizytę w wysokości. Jeśli klient umawia kilka wizyt, zobowiązany jest uiścić z góry przedpłatę w formie zaliczki za wszystkie umówione wizyty. Przedpłat można dokonać na kilka sposobów: – przelewem na konto bankowe: PKO B.P. 93 1020 4027 0000 1502 1553 4807. W tytule przelewu należy zamieścić następujące dane: imię i nazwisko klienta, termin umówionej wizyty;
– za pomocą sklepu internetowego na stronie twoja-rehabilitacja.pl, dodając do koszyka: zaliczka za wizytę fizjoterapeutyczną i opłacając ją poprzez system Przelewy24;
– klikając w link otrzymany w wiadomości SMS po umówieniu wizyty;
– osobiście w rejestracji Centrum Twoja Rehabilitacja.
- Jeśli odwołanie umówionej wizyty nastąpi najpóźniej do godziny 18:00 w dniu
poprzedzającym termin umówionej wizyty, to klient nie zostaje obarczony żadnymi
kosztami i ma możliwość odrobienia wizyty w ciągu 14 dni kalendarzowych. - W przypadku odwołania wizyty po godzinie 18:00 w dniu poprzedzającym termin umówionej wizyty, w dniu, w którym była ona zaplanowana bądź braku jej odwołania, decyzja Klienta uznana zostanie za odstąpienie od umowy, a wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi, jako odstępne.
- Odwołanie wizyty należy zgłaszać telefonicznie rejestracji Centrum Twoja Rehabilitacja dzwoniąc pod numer telefonu +48 698 928 701 w godzinach 8:00 – 20:00 w dni robocze oraz 10:00-14:00 w soboty i niedziele. Jeżeli klient odwołuje wizytę o innej porze, zobowiązany jest napisać wiadomość SMS o odwołaniu pod numer telefonu +48 698 928 701.
- Jeżeli wizyta zostanie odwołana przez Centrum Twoja Rehabilitacja, będzie ona nadrobiona w terminie do 14 dni kalendarzowych.
Regulamin karnetów
- Regulamin dotyczy wszystkich klientów korzystających z usług w ramach zakupionych karnetów w Centrum Twoja Rehabilitacja.
- Pojedynczy karnet ważny jest 30 dni.
- Opłata za karnet uiszczana jest w całości z góry najpóźniej w dniu pierwszej wizyty z tego karnetu.
- Jeśli odwołanie umówionej wizyty z karnetu nastąpi najpóźniej do godziny 18:00 w dniu
poprzedzającym termin umówionej wizyty, to klient nie zostaje obarczony żadnymi
kosztami i ma możliwość odrobienia wizyty w ciągu 14 dni kalendarzowych. - W przypadku odwołania wizyty po godzinie 18:00 w dniu poprzedzającym termin umówionej wizyty, w dniu, w którym była ona zaplanowana bądź braku jej odwołania, decyzja Klienta uznana zostanie za odstąpienie od umowy, a należność za tę wizytę nie podlega zwrotowi, jako odstępne.
- Odwołanie wizyty należy zgłaszać telefonicznie rejestracji Centrum Twoja Rehabilitacja dzwoniąc pod numer telefonu +48 698 928 701 w godzinach 8:00 – 20:00 w dni robocze oraz 10:00 -14:00 w soboty i niedziele. Jeżeli klient odwołuje wizytę o innej porze, zobowiązany jest napisać wiadomość SMS o odwołaniu pod numer telefonu +48 698 928 701.
- Klient ma możliwość odrobienia odwołanej wizyty w czasie trwania ważności karnetu w wolnych terminach grafiku Centrum Twoja Rehabilitacja.
- W przypadku choroby bądź urlopu fizjoterapeuty prowadzącego, z którym realizowany jest zakupiony karnet, zostanie wyznaczone zastępstwo innego fizjoterapeuty i wizyty z obowiązującego karnetu będą realizowane z fizjoterapeutą zastępującym. Nie ma możliwości przedłużenia ważności karnetu z powodu choroby bądź urlopu fizjoterapeuty prowadzącego zakupiony karnet.