Centrum wiedzy, Fizjoterapia ortopedyczna

Rehabilitacja barku (ból barku, zespół bolesnego barku)

Czy rehabilitacja barku musi być długa, bolesna i kosztowna? Niekoniecznie! Zespół doświadczonych terapeutów czeka na pacjentów i gotów jest im pomóc w różnych przypadłościach, niezależnie od tego, czy będzie to rehabilitacja rwy barkowej, czy fizjoterapia po zwichnięciu stawów. Jeśli męczy Cię ból barku i szukasz skutecznej, fachowej pomocy, skontaktuj się ze specjalistami.

Rehabilitacja barku po zwichnięciu, uszkodzeniu lub operacji barku…

Rehabilitacja po zwichnięciu, uszkodzeniu lub operacji barku to skuteczny sposób na możliwie szybki powrót do pełni sprawności. Odpowiednio poprowadzona terapia, dopasowana do indywidualnych potrzeb pacjenta jest kluczem do sukcesu. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę w naszych gabinetach i przykładamy dużą wagę do tego, aby sprostać wszelkim oczekiwaniom. Wiemy jak skutecznie radzić sobie z bólem barku, a także oferujemy rehabilitację:

• przedoperacyjną i pooperacyjną,
  • po różnego rodzaju urazach np. uraz stożka rotatorów,
  • w schorzeniach np. rwie barkowej, zespole bolesnego barku, konflikcie podbarkowym,
  • przy niestabilności stawu.

Podczas procesu rehabilitacji stosujemy różnego rodzaju ćwiczenia na barki, które pomagają wzmocnić staw, przywrócić mu pełną ruchomość, a także pozbyć się bólu. Chętnie pomożemy także i Tobie, wystarczy umówić wizytę w naszych gabinetach.

Pożegnaj ból barku raz na zawsze

Niezależnie od tego, czy dręczy Cię ból barku, chcesz przygotować się do zabiegu lub operacji, czy może przeszedłeś jakiś uraz – skorzystaj z pomocy specjalistów. Zespół profesjonalnych fizjoterapeutów zadba o to, aby dobrać ćwiczenia specjalnie do Twoich potrzeb, tak abyś jak najszybciej powrócił do pełni zdrowia.