Rehabilitacja kręgosłupa odcinka piersiowego

Szukasz skutecznej metody walki z bólem? Rehabilitacja kręgosłupa odcinka piersiowego to bezpieczny sposób na poprawę jakości życia – w naszym centrum pod Poznaniem możesz liczyć na profesjonalną opiekę. Zapewniamy dostęp do wykwalifikowanych specjalistów, których pacjenci cenią za zaangażowanie, determinację i fachową wiedzę. Rehabilitacja kręgosłupa odcinka piersiowego odbywa się w komfortowych warunkach, ale prowadzimy również wizyty domowe w Poznaniu i okolicach. Umów się na wizytę i pożegnaj się z utrudniającymi życie dolegliwościami bólowymi.

Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy:

WYŚLIJ

Kiedy zdecydować się na rehabilitację kręgosłupa odcinka piersiowego?

Źródeł bólu, które zmuszają do podjęcia rehabilitacji kręgosłupa odcinka piersiowego jest wiele. W naszym centrum pod Poznaniem szczególną uwagę zwracamy na przyczynę dolegliwości, ponieważ to pozwala nam dostosować techniki pracy z ciałem pacjenta. Najczęstsze problemy dotyczą:

• układu krążenia – np. zapalenie osierdzia, choroba wieńcowa, rozwarstwienie aorty, zatorowość płucna, zawał,
  • układu oddechowego – np. choroby oskrzeli,
  • przewodu pokarmowego – np. stan zapalny przełyku, ostry lub przewlekły stan zapalny trzustki, refluks, kamica żółciowa,
  • układu kostno-mięśniowo-powięziowego – np. nerwobóle, choroby zwyrodnieniowe, urazy kręgosłupa.

Rehabilitacja odcinka piersiowego jest konieczna również w przypadku chorób autoimmunologicznych takich jak toczeń oraz uwarunkowań psychogennych. Często trafiają do nas pacjenci po złamaniu żeber, z dyskopatią piersiową oraz zmagających się z zablokowaniem stawu. Przebieg rehabilitacji kręgosłupa uzależniamy od aktualnego stanu pacjenta, jego możliwości i wskazań lekarza prowadzącego.

Jak wygląda rehabilitacja w naszym centrum?

Przede wszystkim musisz wiedzieć, że ból nie musi Ci towarzyszyć każdego dnia – profesjonalna pomoc jest w stanie poprawić jakość Twojego życia. Program rehabilitacji kręgosłupa odcinka piersiowego obejmuje poprawę mobilności danego obszaru ciała, minimalizację dolegliwości bólowych oraz naukę prawidłowego wykonywania ćwiczeń. Nasi specjaliści wykorzystują techniki z zakresu terapii manualnej, rozluźnianie mięśniowo-powięziowe, odpowiednio dobrane techniki masażu ciała oraz techniki osteopatyczne. Pomożemy Ci również nauczyć się prawidłowych nawyków poruszania się, dzięki którym zminimalizujesz ryzyko kolejnych dolegliwości bólowych. Zadbamy o Ciebie w sposób kompleksowy.