Rehabilitacja stopy

Profesjonalizm, życzliwe podejście do pacjenta i specjalistyczna wiedza – tak wygląda rehabilitacja stopy w naszym centrum koło Poznania. Możesz liczyć na rzetelnych fizjoterapeutów, indywidualnie dobrany plan fizjoterapii oraz przyjazne ceny. Dzięki temu rehabilitacja stopy odbywa się w komfortowych dla Ciebie warunkach – kluczem do naszego sukcesu są wiedza oraz zaangażowanie. Centrum znajduje się w Skórzewie koło Poznania, ale prowadzimy również wizyty domowe. Umów się na wizytę z jednym z naszych specjalistów.

Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy:

WYŚLIJ

Kiedy konieczna jest rehabilitacja stopy?

Stopy utrzymują ciężar Twojego ciała, dlatego każdy uraz i zmiany w ich obrębie wymagają pomocy specjalisty. Rehabilitacja śródstopia jest niezbędna po złamaniu lub skręceniu, aby powrócić do pełnej sprawności fizycznej. Opieka fizjoterapeutyczna wskazana jest również w przypadku:

• uszkodzenia ścięgna Achillesa,
  • skręcenia stawu skokowego,
  • Halluxów,
  • ostrogi piętowej,
  • zapalenia rozcięgna podeszwowego,
  • zespołu kanału stępu,
  • zespołu zatoki stępu,
  • choroby zwyrodnieniowej stawu skokowego.

Ze względu na budowę, stopy są szczególnie narażone na przeciążenia, urazy i kontuzje takie jak złamanie śródstopia. Rehabilitacja często przyjmuje postać leczenia zachowawczego, dzięki czemu możliwy jest powrót do dotychczasowego stylu życia. Przebieg rehabilitacji różni się w zależności od przyczyny problemu – w przypadku złamania 5 kości śródstopia podejmujemy inne kroki niż w przypadku Halluxów. Dzięki naszemu zaangażowaniu i odpowiednio dobranej fizjoterapii zapomnisz o dolegliwościach bólowych.

Dlaczego warto nam zaufać?

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz rehabilitacji po złamaniu śródstopia, czy zmagasz się z ostrogą piętową, możesz liczyć na profesjonalną pomoc w centrum koło Poznania. Naszym priorytetem jest dobry kontakt z pacjentami – jest to możliwe dzięki zaangażowaniu fizjoterapeutów. Łączymy specjalistyczną wiedzę z życzliwością, dzięki czemu podczas rehabilitacji stopy możesz zaufać naszym specjalistom. Dbamy o to, by nasi pacjenci czuli się w naszym centrum bezpiecznie. To właśnie dlatego rehabilitacja przebiega sprawnie i przynosi oczekiwane efekty.