Centrum wiedzy, Fizjoterapia ortopedyczna

Rehabilitacja stopy

Profesjonalizm, życzliwe podejście do pacjenta i specjalistyczna wiedza – tak powinna wyglądać rehabilitacja stopy. Możesz liczyć na rzetelnych fizjoterapeutów, indywidualnie dobrany plan fizjoterapii oraz przyjazne ceny. Dzięki temu rehabilitacja stopy odbywa się w komfortowych dla Ciebie warunkach – kluczem do naszego sukcesu są wiedza oraz zaangażowanie.

Kiedy konieczna jest rehabilitacja stopy?

Stopy utrzymują ciężar Twojego ciała, dlatego każdy uraz i zmiany w ich obrębie wymagają pomocy specjalisty. Rehabilitacja śródstopia jest niezbędna po złamaniu lub skręceniu, aby powrócić do pełnej sprawności fizycznej. Opieka fizjoterapeutyczna wskazana jest również w przypadku:

• uszkodzenia ścięgna Achillesa,
  • skręcenia stawu skokowego,
  • halluxów,
  • ostrogi piętowej,
  • zapalenia rozcięgna podeszwowego,
  • zespołu kanału stępu,
  • zespołu zatoki stępu,
  • choroby zwyrodnieniowej stawu skokowego.

Ze względu na budowę, stopy są szczególnie narażone na przeciążenia, urazy i kontuzje takie jak złamanie śródstopia. Rehabilitacja często przyjmuje postać leczenia zachowawczego, dzięki czemu możliwy jest powrót do dotychczasowego stylu życia. Przebieg rehabilitacji różni się w zależności od przyczyny problemu – w przypadku złamania 5 kości śródstopia podejmujemy inne kroki niż w przypadku Halluxów. Dzięki naszemu zaangażowaniu i odpowiednio dobranej fizjoterapii zapomnisz o dolegliwościach bólowych.

Dlaczego warto nam zaufać?

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz rehabilitacji po złamaniu śródstopia, czy zmagasz się z ostrogą piętową, możesz liczyć na profesjonalną pomoc. Priorytetem powinien być dobry kontakt z pacjentami – jest to możliwe dzięki zaangażowaniu fizjoterapeutów, którzy łączą specjalistyczną wiedzę z życzliwością, dzięki czemu podczas rehabilitacji stopy możesz zaufać specjalistom.