Rezerwacja wizyty

Ewelina Urbaniak fizjoterapeuta, terapeuta Mckenzie

Specjalista fizjoterapii ortopedycznej, neurologicznej i geriatrycznej. Prowadzi m.in. rehabilitację osób niepełnosprawnych, terapię bólu oraz wad postawy u dzieci i dorosłych.

Eryk Rezler terapeuta manualny, trener personalny

Terapeuta manualny, specjalista pinoterapii i medyczny trener personalny. W swojej pracy łączy terapię pacjenta z treningiem funkcjonalnym, co pozwala pozbyć się dolegliwości i zapobiegać ich nawrotom. Uczestnik licznych kursów i szkoleń.

Jakub Parzych terapeuta manualny, trener personalny

Terapeuta manualny i trener personalny. Specjalista w zakresie zwalczania dolegliwości bólowych, fizjoterapii ogólnousprawniającej oraz terapii z wykorzystaniem leczniczego ruchu i treningu funkcjonalnego. Uczestnik licznych kursów i szkoleń specjalistycznych.

Sara Matecka Fizjoterapeuta, terapeuta IBITA Bobath

Certyfikowany terapeuta metody IBITA Bobath i PNF. Zajmuje się rehabilitacją pacjentów po udarze mózgu, urazach czaszkowo-mózgowych oraz osób cierpiących na różnego rodzaju schorzenia neurologiczne.

Weronika Gabryszewska terapeuta dzieci i kobiet w ciąży

Specjalista fizjoterapii dziecięcej i kobiet w ciąży. W swojej pracy stawia na ruch – różnorodny i dostosowany do potrzeb dziecka. Stale poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach.

Wawrzyniec Matysko Fizjoterapeuta, terapeuta manualny

Terapeuta manualny metody Rakowskiego, specjalista igłoterapii, pinopresury i Kinesiology Tapingu, znawca technik osteopatycznych prowadzi m.in. terapię dolegliwości bólowych kręgosłupa, pourazową oraz w problemach przeciążenia narządu ruchu.

Mateusz Figiel Dietetyk kliniczny

Dietetyk kliniczny, pracuje z dorosłymi i dziećmi. W jego przekonaniu dieta to przede wszystkim zmiana stylu życia. Komponuje jadłospisy dostosowane do potrzeb i preferencji pacjenta.

Wróć do wyboru pacjenta