Centrum wiedzy, Rehabilitacja neurologiczna

Neuromobilizacja

Jedna z form terapii manualnej, czyli neuromobilizacja, to techniki umożliwiające bezpośrednią pracę na tkance nerwowej. W gabinetach fizjoterapeutycznych możesz liczyć na wsparcie specjalistów odpowiedzialnych za zwiększenie ruchomości i ślizgu nerwów. Zapewniają one komfortowe warunki do neuromobilizacji – delikatnej, choć precyzyjnej terapii tkanek miękkich, która umożliwia poprawę funkcji i zmniejszenie bolesności.

Czemu służy neuromobilizacja, którą proponujemy pacjentom z Poznania?

Celem neuromobilizacji jest poprawa działania układu nerwowego pacjenta poprzez oddziaływanie na nerw. To właśnie dlatego mówi się o neuromobilizacji nerwu łokciowego, nerwu pośrodkowego, czy nerwu kulszowego. Podobnie jak terapia manualna, jest to metoda odpowiedzialna za leczenie bólu, a tym samym poprawę jakości życia codziennego. Jeśli zmagasz się z nawracającymi bólami głowy, kręgosłupa lub karku, odczuwasz bolesność mięśni bądź z drętwieniem i bolesnymi skurczami górnych i dolnych kończyn, to neuromobilizacja może Ci pomóc. Terapia dotyczy między innymi:

• nerwu łokciowego,
  • nerwu pośrodkowego,
  • nerwu strzałkowego,
  • kręgosłupa,
  • nerwu pachowego.

Wykorzystuje się różne metody pracy z ciałem, dzięki czemu można osiągać pożądane przez pacjentów efekty. Neuromobilizacja w terapii manualnej należy do najdelikatniejszych sposobów leczenia bólu, przynosząc ukojenie i poprawę jakości życia.

Dlaczego warto zaufać naszym fizjoterapeutom?

Rehabilitacja neurologiczna przywraca pacjentom sprawność i umożliwia im czerpanie radości z rzeczy, które do niedawna wiązały się z bólem. Profesjonalne miejsca łączą specjalistyczną wiedzę z zakresu nowoczesnych metod, takich jak neuromobilizacja w terapii manualnej oraz pełne zaangażowanie w proces leczenia bólu i kontakt z pacjentem. Dzięki temu osoby, z którymi pracujemy, wiedzą, jak będzie przebiegać neuromobilizacja nerwu łokciowego lub pośrodkowego, a także mogą liczyć na wysokie kompetencje fizjoterapeutów.