Fizjoterapia uroginekologiczna

Pomagamy kobietom prawidłowo przeprowadzona fizjoterapia uroginekologiczna stanowi realne wsparcie dla ciała. Choć nadal jest to mało znana specjalizacja w Polsce, w naszym centrum pod Poznaniem możesz liczyć na opiekę specjalistów w tym zakresie. Fizjoterapeuta uroginekologiczny pomoże Ci w dolegliwościach, które często stanowią powód do wstydu i przeszkadzają w codziennym funkcjonowaniu, szczególnie przed i po porodzie. Fizjoterapia uroginekologiczna uczy świadomości własnego ciała oraz prawidłowych nawyków, dzięki czemu jakość Twojego życia ulegnie znaczącej poprawie.

Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy:

WYŚLIJ

Kiedy potrzebna jest fizjoterapia uroginekologiczna?

Zastanawiasz się, czym zajmuje się fizjoterapeuta uroginekologiczny? To mało znana w naszym kraju specjalizacja, tymczasem pomaga uporać się z dolegliwościami wstydliwymi, o których często nie chcemy z nikim rozmawiać lub po prostu nie wiemy, że można nad nimi popracować. Fizjoterapia uroginekologiczna to usługa skierowana przede wszystkim do kobiet, które borykają się z takimi problemami jak:

• nietrzymanie moczu,
  • nietrzymanie stolca,
  • obniżenie narządów rodnych,
  • bolesne miesiączki,
  • bóle w czasie owulacji,
  • bóle przy współżyciu,
  • bóle w okolicy miednicy, bioder, kości krzyżowej, kości guzicznej, bólami podbrzusza,
  • rozejście kresy białej mięśnia prostego brzucha.

Z usług fizjoterapeuty uroginekologicznego mogą również skorzystać mężczyźni, np. po zabiegu prostatektomii. W naszym centrum pod Poznaniem możesz liczyć na pełną dyskrecję oraz kompleksową opiekę, która pozwoli Ci odzyskać kontrolę nad własnym ciałem.

Ponadto fizjoterapeuta uroginekologiczny prowadzi terapię kobiet w następujących sytuacjach:

• w czasie trwania ciąży – odpowiada za niwelowanie obrzęków kończyn, bólu karku i całego kręgosłupa, napięciowych bólów głowy, nietrzymania moczu, problemów z oddychaniem,
  • w trakcie połogu – wspiera powrót do formy sprzed ciąży, polega na pracy nad blizną po cesarskim cięciu i nacięciu krocza, pracy nad mięśniem prostym brzucha, terapii rozejścia spojenia łonowego oraz niwelowaniu bólu kręgosłupa i innych stawów,
  • przed i po zabiegach operacyjnych urologicznych i ginekologicznych.

Fizjoterapia po porodzie ma być dla Ciebie wsparciem, dlatego rehabilitacja uroginekologiczna prowadzona jest przez specjalistę – kobietę. Dzięki temu zapewniamy Tobie maksymalny komfort i przyjazne warunki do pracy nad powrotem do pełnej sprawności. Nasi fizjoterapeuci uroginekologiczni wykorzystują w pracy techniki manualne, masaż, terapię powięziową, kinesiotaping lub indywidualnie dobrany zestaw ćwiczeń. Pozwól sobie zapomnieć o przykrych dolegliwościach!