Centrum wiedzy - pozostałe

Co leczymy?

Zespół terapeutów Twojej Rehabilitacji tworzą specjaliści gotowi aby nieść pomoc w nawet najbardziej niestandardowych przypadkach. Sprawdź, w jakich obszarach możemy Ci pomóc.

Poprawa ogólnej sprawności

Odpowiednia dawka codziennego ruchu jest kluczem do utrzymania zdrowia i cieszenia się pełną sprawnością. Jeśli nic Ci nie dolega, ale zauważyłeś u siebie słabszą wydolność i spadek formy, albo po prostu chcesz poruszać się w zdrowy sposób i poznać tajniki treningu motorycznego – jesteśmy miejscem idealnym dla Ciebie!

Dzieci

Pracujemy z dziećmi w każdym wieku niezależnie od ich stanu funkcjonalnego.

Do najczęstszych problemów małych pacjentów należą:

Niemowlęta

Zajmujemy się kompleksową diagnostyką i terapią niemowląt oraz wszechstronnym instruktażem dla rodziców.

Do najczęstszych problemów małych pacjentów należą:

Bóle szyi i kręgosłupa

Ból kręgosłupa jest najczęściej występującą przypadłością mięśniowo-szkieletową na całym świecie. Jest to problem wieloczynnikowy, przyczyna jego powstawania wymaga dokładnej analizy i holistycznego podejścia.

Bóle stawów

Bóle stawów mogą pojawić się w przebiegu różnych chorób, które wymagają specjalistycznej diagnostyki. Mogą być także objawem zmian zwyrodnieniowych, kontuzji i przeciążeń sportowych.

Choroby ścięgien

Tendinopatie, tj. zmiany zwyrodnieniowe ścięgien są niezwykle częstymi i frustrującymi dolegliwościami. W wyniku nieleczonych tendinopatii dochodzi do stopniowego zmniejszania tolerancji ścięgna na obciążenie, dlatego ważne jest, aby jakościową rehabilitacje rozpocząć jak najwcześniej

Seniorzy

Prowadzimy usprawnianie i rehabilitację osób starszych i seniorów. Pomagamy wrócić do sprawności nie tylko po przebytych chorobach i operacjach. Zajmujemy się również kompleksową poprawą sprawności, która ma pomóc w bezproblemowym wykonywaniu codziennych czynności, odkryciu własnych pokładów możliwości, siły i samodzielności oraz cieszeniu się większą codzienną niezależnością.

Kontuzje sportowe

Kluczem do powrotu do pełnej sprawności po przebytej kontuzji jest odpowiednia rehabilitacja po urazie i przygotowanie ciała do przyjęcia pełnych obciążeń. Odpowiednio zrealizowany plan rehabilitacji zapewnia optymalny czas gojenia tkanek oraz zmniejsza ryzyko podobnych zdarzeń w przyszłości.

Zabiegi operacyjne

Aby cieszyć się optymalną skutecznością przebytej operacji, wymagana jest odpowiednio zaplanowana i przeprowadzona rehabilitacja. Nasi specjaliści poprowadzą Cię przez ścieżkę pełnego powrotu do zdrowia i sprawności po takich zabiegach jak m.in

Choroby i zaburzenia neurologiczne

Rehabilitacja jest nieodzownym elementem w przypadku dolegliwości neurologicznych. Systematyczna, dobrej jakości terapia daje szansę na odbudowanie lub skompensowanie utraconej funkcji, przywrócenie lub utrzymanie funkcjonalnej sprawności, a co za tym idzie zapewnienie większej niezależności i radości życia.

Inne

Nasi terapeuci niosą również pomoc w bardziej nietypowych przypadkach, mogących nie kojarzyć się z układem ruchu. Jesteśmy przygotowani do mierzenia się z takimi problemami jak: